Különleges termékkel kedveskednek elsősorban a gyerekeknek a mexikói McDonald’sokban a sertésinfluenzára, de a gazdasági válság problémájára is válaszolva. A csirkés szendvicset múlt héten kezdték forgalmazni elsősorban azoknak, akik a mai napig nem értették meg: a disznóhústól nem kell félni, így inkább csirkét fogyasztanak. A termék különlegessége, hogy meglehetősen gazdaságos: egy teljes csirkét kapunk a körülbelül öt lejbe kerülő szendvicsben, ráadásul élőt.
„Úgy gondolom, az emberek legmélyebb vágyait elégítjük ki a chickenburgerrel”, jelentette ki George Porktown, a cég szóvivője, s mint állítja, hatalmas sikereket érnek el már most a csipogó, tollas kis jószágokkal. Az emberek véleménye is pozitív, sokan azt állítják, valóságos élmény a kis állatok fejét leharapni és a vért ízlelni. Japánban már a mexikói ötlet mintájára kitalált hörcsögszendvicset tesztelik.
E.V.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése